ikLan

Wednesday, 6 July 2011

MARKET BATAL ..SMART TRADE (NO.5)..NO.26.

13 comments:

  1. Bagaimana Pak? Masih ada masalah lagi dengan Server TradebankFx?

    ReplyDelete
  2. Salam cikgu...ini last post ke? :)

    ReplyDelete
  3. salam kenal Oom semoga ilmunya bermanfaat saya numpang belajar

    ReplyDelete
  4. salam kenal gan ! daftar mau jadi murid

    ReplyDelete
  5. Bang Din,, saya ikut belajar..sepertinya sy lebih nyaman pakai style ini. semoga Allah swt memberkahi. aamiin

    ReplyDelete
  6. Salam Abg Din...
    mintak halalkan segala ilmu2 ini ya... kerana hasilnya nanti akan menjadi darah daging keluarga saya. InsyaAllah... saya akan luahkan terima kasih saya dengan cara menyumbangkan sebahagian daripada profitnya kpd sesiapa sahaja yg patut dan memerlukan terutamanyanya anak2 yatim dan mereka yg tidak berkemampuan...
    Assalamualaikom semoga abg Din sentiasa sejahtera dan penuh kerahmatan.

    ReplyDelete
  7. mintak halalkan semua ilmu yg abg din post ni ye..semoga mendapat pahala berterusan didunia dan akhirat..aamiin

    ReplyDelete